Skip to main content

Rasiah Dan Tips Kulit Kekal Cantik & Sihat Secara Semulajadi.

Haiii Semuaaa 😉 . Saya akan kongsikan tips untuk cara kekal cantik dan sihat secara semulajadi.


Untuk lebih yakin dalaman kena lah jaga secara sihat maka luaran akan kelihatan sihat dan cantik.

👉 Minum Air Yang Cukup setiap hari sangat penting.

Pengambilan air putih setiap hari sangat penting dan mudah. Tapi masih ramai yang tidak mengamalkan minun air yang cukup dalam sehari maka itu adalah rutin harian yang sangat mudah.

Untuk dapat kulit yang cantik perlu minum air putih 3liter atau pun 8 gelas dalam sehari suda cukup. 

Jadi kenalah disiplinkan diri setiap hari wajib minum air ikut sukatan macam yang saya terangkan. 

P/s : Banyakkan minum air putih dan kurangkan minum air manis demi kesihatan tubuh badan dan dapatkan kulit yang cantik secara Sihat.



👉 Cuci muka juga tips dapat kulit Sihat dan cantik.

Cuci muka dengan air suam kemudian letakkan sabun pencuci muka ditangan.

Sapu sabun di muka secara perlahan, dan cuci muka d bahagian dagu dahulu. Selepas itu sapu secara perlahan kearah telinga dan basuh.

Pastikan guna Pencuci muka Yang selamat dan bebas dari bahan kimia.

Saya shorkan mengunakkan cleanser Skin Care Youth shaklee sebab Youth Skin care Bebas dari bahan kimia selamat dan berkesan. 

Youth Skin Care Shaklee berkesan dan selamat dari bahan kimia.

Pastikan pengambilan buah yang kaya dengan vitamin C.


👉 Pengambilan Buah-buahan dan Sayur-sayuran yang cukup juga membantu untuk dapat kulit yang sihat dan cantik secara semulajadi.

Pengambilan Sayur-sayuran dan buah-buahan setiap hari yang lengkap dengan vitamin C sangat membantu untuk dapatkan kulit yang sihat dan cantik.



👉 Add On Vitamin Shaklee Untuk Dapat menjaga secara dalaman dan luaran kekal cantik secara sihat.

Untuk pengetahun bersama. Pengambilan Suppliment secara konsisten dengan set basic shaklee iaitu ESP dan Sr Vita C sangat membantu.

ESP tinggi Dengan protien Dari tumbuh²an sangat penting untuk membina dan memperbaiki sel-sel kulit yang baru lebih sihat dan cantik.

Bagi kulit yang akan kekurang protien akan menyebabkan kulit kusam, parut bekas jerawat nampak kehitaman dan kulit akan kelihatan kurang berseri. 

Sr Vita C pula Vitamin sangat penting untuk kecantikan kulit secara mendalam. Vitamin c penting dalam penghasilan kolagen dalam kulit secara semulajadi.

Semakin umur kita meningkat, semakin berkurang kolagen dalam tubuh badan kita. So itu pentingnya pengambilan vitamin c setiap hari.

Bolek klik disini untuk testimoni kulit lebih cerah, cantik dan sihat secara semulajadi.

Semoga Tips dari saya Bermanfaat untuk semua 😇

Untuk dapat harga yang jahu lebih murah boleh klik button dibawah.

Whatsapp : 016-5858704 ( Fannylora )
SID ID : 1259402
Facebook : Fanny Lora
Instagram : fanny_vitamin



Comments

  1. Kalau mau kulit cantik tanpa keluar banyak kos,rajinlah minum air putih.Tq tips 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul itu . so kenalah disiplinkan diri kan .

      Delete
  2. Waa.. rahsia terbongkar 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baaahh awas !! kelihatan cantik lah ini kan lepas ini .

      Delete
  3. tq tips nya 😍

    ReplyDelete
  4. Cantik luar dan dalam dengan vitamin shaklee.. tips yang terbukti berkesan

    ReplyDelete
  5. Youth tuu murah kalau member hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Elakkan Kencing Kotor Dengan Vitamin Shaklee

Kencing kotor ? Dengar bunyi saja rasa perkara biasa kan ? Disebabkan mungkin ada yang fikir air kencing ini memang kotor. Tetapi tahu kah kamu  apa itu kencing kotor ? Mari kita sama-sama kenali apa itu maksud sebenarnya kencing kotor dan juga cara-cara untuk mengetasinya. First kita kena kenali tentang kencing kotor. Saluran kencing merupakan sistem penapisan badan kita untuk membuang segala sisa cecair yang ada didalam basan kita. Dimana air kencing bergerak dari buah pinggang memalui tiub kecil yang dikenali sebagai  ureter ke pundi kencing , iaitu tempat air kencing disimpan. Air kencing kita ini akan keluar dari badan kita melalui saluran uretra itu. Jangkitan saluran kencing  ( UTI- Unirary Tract Infection ) iaitu jangkitan kuman yang melibatkan pundi kencing. 80% daripada kes-kes ini adalah disebabakan oleh Kuman Bakteria Escherichia Coli (E.Coli) Punca-Punca Kencing Kotor Tabiat mengelap dari belakang ke depan selepas membuang air besar Hubungan seks yang m

Kenali Makanan Suku Kaum Tradisi KadazanDusun Sabah

Dalam entri kali ini Fanny akan senaraikan beberapa jenis-jenis makanan tradisi suku kaum KadazanDusun orang sabah. Biar pun Fanny ini mix blood ( Dusun + Tagalog ) tapi sebagai kaum dusun wajar amabil tahu tradisi makanan suku kaum KadazanDusun. Seperti yang Fanny sudah sedia maklum tentang makanan tradisi suku kaum KadazanDusun ialah : Bosou Sada (Jeruk Ikan ) Hinava ( Ikan Segar ) Tuhau  Bambangan Bosou  Bosou ini dikenali sebagai Tonsom yang wajib dihidangkan masa perayaan seperti Pesta Keamataan yang akan berlangsung setiap tahun pada Bulan May. Bosou ini kebiasaan akan dihasilkan Ikan sungai atau daripada dagin mentah ( non-halal ) Bosou disediakan daripada daging atau ikan Mentah. Campurkan nasi putih, ikan atau daging (non-halal), garam, lada putih, dan buah pepaya mentah di potong dadu. Gaulkan kesemua bahan dan masukkan kedalam bekas yang bersih, tunggu 12-15hari untuk dihidangkan. Hinava  Hinava juga merupakan salah satu hidan

Amalkan Minum Air Kosong Setiap Hari Mengikut 4 Waktu

Ramai yang fikir minum air kosong yang melebihi kuantiti baik untuk kesihatan. Sebenarnya minum air kosong adalah penting untuk tubuh badan kita tapi sekiranya minum air kosong secara berlebihan boleh membahayakan kesihatan. Macam yang Fanny cakap di atas tadi pengambilan air berlebihan boleh membahayakan kesihatan. Tetapi bagai mana pula bagi mereka yang tidak suka minum air kosong? Sebenarnya fanny adalah salah seorang yang tergolong bagi mereka yang tidak suka minum air kosong mengikut kuantiti berat badan. Disebabkan air kosong tidak sedap lah punca fanny tidak suda minum air kosong. Hahaha ! Kalau bukan air manis tidak lah fanny minum air. Tapi sejak fanny perasaan kulit fanny makin kering dan kusam. Fanny pandai minum air mengikut waktu setiap hari. Sekiranya kamu tidak suka minum air kosong, Fanny ada tip mudah yang boleh kita amalkan bersama-sama setiap hari mengikut waktu. 1. Bangun Tidur Minumlah air kosong 2 gelas untuk mengaktifkan organ dalaman kita.