Skip to main content

Kebaikan Herbal Blend Buat Herbal Blend Laku Keras !

Hai Hai Hai Semua ! Fanny mahu ucapkan terima kasih kepada semua pembaca setia Entri Fanny. Jadi untuk entri hari ini fanny akan kongsikan tentang kebaikan Herbal Blend.
Mesti ramai disini sudah kenal herbal blend tapi masih tidak tahu apa kegunaan herbal blend kan ? 

Teruskan baca ya semua, baru dapat kenal Herbal Blend lebih dekat lagi.

Macam-macam yang kita boleh buat dengan 1 tube herbal blend ini tau. Antara kebaikanya ialah :-

1. Ruam 

Kebanyakan yang beli Herbal Blend ini ialah ibu-ibu yang anak mereka ada masalah seperti ruam sampai kulit si baby menjadi merah-merah. Sebut pasl ruam, ruam ini ada banyak jenis tahu.
( ruam susu, ruam lampin, ruam panas dan lain-lain) 

Dan sapu rata Herbal blend di sekitar ruam si baby, gunakan sedikit saja herbal blend pun sudah berbaloi. Kerap sapu herbal blend di ruam si baby supaya ruam cepat surut.

2. Ekezema

Tentang Ekezema semua umur pun boleh kena, macam Fanny hari itu, tapak tangan fanny teruk dengan ekezema, tapi fanny berjaya bebas ekezema disebabkan fanny rajin sapu herbal blend dan  bebas tanpa meninggalkan kesan tahu dan kulit kini kembali halus .

3. Demam 

Kalau anak-anak demam, boleh saja sapu herbal blend satu badan sangat membantu untuk demam cepat surut, sangat berkesan dan selamat digunakan untuk semua umur dari baby sehinggalah dewasa.

Hari tu Fanny sudah try sapu herbal blend satu baby anak buah Fanny, nampak sangat berkesan demam pun cepat saja surut tau.

Dan ini lah herbal blend membantu secara luaran selain bagi si baby makan ubat demam, sebab tidak semua baby akan suka makan ubat kan ? bolehlah sapu herbal blend untuk membantu turunkan suhu badan si baby.

 4. Tumit Pecah-pecah/Rekahan

Kebiasaan yang akan kena Tumit Pecah-pecah/Rekahan ini selalunya yang tidak tahan pijak simen, macam Fanny lah itu. hahaha (Pecah Rasiah) 

Kalau mahu tumit kaki lebih cepat sembuh kenalah sapu herbal blend secara konsisten dan jaga pemakanan juga, kadang kena ambil masa untuk sembuh juga. Ini pengelaman fanny sendiri yaa.

Malulahkan bila jalan dengan kawan-kawan dan kawan mula tegur  keadaan tumit yang kurang cantik.

Ini lah cara fanny untuk dapat balik tumit kaki Fanny agar kelihatan lebih bebeh seperti sedia kala. 

5. Gatal-gatal/Gigitan Seranga

Bila kena gigit seranga saja mesti gatal kan? jadi kita garu tapi makin gatal dan siok pula mahu garu.

tapi bila terlebih garu apa kejadian dengan gigitan seranga yang Fanny garu itu ? of course lah luka.

Cara paling simple kalau gatal dan kena gigitan seranga boleh saja terus sapu dengan herbal blend of course hilang terus rasa gatal-gatal dan gigitan seranga.

6. Jerawat/ Bekas Jerawat

Geramkan bila nampak ada jerawat satu dua tiga timbul di muka ? Rasa tidak tenang itu jiwa bila nampak jerawat degil timbul.

Nah cara paling mudah, Fanny selalu akan tampal herbal blend di jerawat Fanny sebelum tidur tapi pastikan cuci muka sebelum sapu yaa.

Dan bila bangun esok pagi tengo cermin, Waaaaa ! jerawat degil sudah pun kecut. Memang berkesan bah herbal blend ini tau. Kecil-kecil tapi sangat berbisa.

7. Luka

Herbal blend ini adalah salah satu First Aid Fanny di rumah tau. Wajib ada dirumah ini Herbal Blend.

hari itu Fanny tergunting tangan Fanny sampai luka dan berdarah, Fanny cuba basuh dengan air bersih konon, sekali itu bukan pula darah berhenti, malah mengalih makin banyak, 

Jadi Fanny cuba letak herbal blend, Syukur! pelan-pelan darah mengalir mula berhenti.Waaaa ! Hebatnya herbal blend ini, macam tidak percaya pun ada.

Siapa yang lebih memerlukkan herbal blend ?

1. Ekezema

2. Tumit Pecah / Rekahan

3. Bibir Kering

4. Hilangkan Jerawat/ Bekas Jerawat

5. Ruam

6. Luka ( Terkena benda tajam, Jatuh Basikal dan lain )

7. Demam

8. Gigitan Nyamuk 

9. Gatal- gatal

10. Kulit Kering

Ini lah antara kebaikan herbal blend yang Fanny cuba sampaikan dengan semua pembaca setia entri Fanny.









Untuk tempahan boleh terus whatsapp Fanny just tekan link Http://Fannylora.wasap.com atau boleh SMS dan Call 016-5858704 ( Fanny ) 

Mahu dapat harga jauh lebih murah boleh terus cari Fanny. Fanny akan bantu kamu bagaimana cara untuk dapatkan harga jauh lebih murah.

SID ID : 1259402

FACEBOOK : Fanny Lora

WHATSAPP : 016-5858704

INSTAGRAM : fanny_vitamin

EMAIL : fannylora94@gmail.com

Comments

  1. Macam2 kgunaan herbal blend ni..Sgt bgs!πŸ‘πŸ»

    ReplyDelete
  2. Wajib di beg saya ni hb cream 😊 sangat berguna , kalau luka di tangan tidak pedih kalau letak hb cream ni

    ReplyDelete
  3. Mmg mesti ada dalam handbag sy ni herbal blend..mesti bawa pg mana2 😍

    ReplyDelete
  4. Mmg mesti ada dalam handbag sy ni herbal blend..mesti bawa pg mana2 😍

    ReplyDelete
  5. Banyak oh testimoni 😍

    ReplyDelete
  6. Memang serbaguna ni herbal blend😍

    ReplyDelete
  7. Sy suka kasi pakai anak sy ni.. luka cepat sembuh

    ReplyDelete
  8. kalau pegang cili memasak.. pedas tapak tangan sapu ni jak.. sejuk2 rasa kejap tu hilang pedas

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Elakkan Kencing Kotor Dengan Vitamin Shaklee

Kencing kotor ? Dengar bunyi saja rasa perkara biasa kan ? Disebabkan mungkin ada yang fikir air kencing ini memang kotor. Tetapi tahu kah kamu  apa itu kencing kotor ? Mari kita sama-sama kenali apa itu maksud sebenarnya kencing kotor dan juga cara-cara untuk mengetasinya. First kita kena kenali tentang kencing kotor. Saluran kencing merupakan sistem penapisan badan kita untuk membuang segala sisa cecair yang ada didalam basan kita. Dimana air kencing bergerak dari buah pinggang memalui tiub kecil yang dikenali sebagai  ureter ke pundi kencing , iaitu tempat air kencing disimpan. Air kencing kita ini akan keluar dari badan kita melalui saluran uretra itu. Jangkitan saluran kencing  ( UTI- Unirary Tract Infection ) iaitu jangkitan kuman yang melibatkan pundi kencing. 80% daripada kes-kes ini adalah disebabakan oleh Kuman Bakteria Escherichia Coli (E.Coli) Punca-Punca Kencing Kotor Tabiat mengelap dari belakang ke depan selepas membuang air besar Hubungan seks yang m

Kenali Makanan Suku Kaum Tradisi KadazanDusun Sabah

Dalam entri kali ini Fanny akan senaraikan beberapa jenis-jenis makanan tradisi suku kaum KadazanDusun orang sabah. Biar pun Fanny ini mix blood ( Dusun + Tagalog ) tapi sebagai kaum dusun wajar amabil tahu tradisi makanan suku kaum KadazanDusun. Seperti yang Fanny sudah sedia maklum tentang makanan tradisi suku kaum KadazanDusun ialah : Bosou Sada (Jeruk Ikan ) Hinava ( Ikan Segar ) Tuhau  Bambangan Bosou  Bosou ini dikenali sebagai Tonsom yang wajib dihidangkan masa perayaan seperti Pesta Keamataan yang akan berlangsung setiap tahun pada Bulan May. Bosou ini kebiasaan akan dihasilkan Ikan sungai atau daripada dagin mentah ( non-halal ) Bosou disediakan daripada daging atau ikan Mentah. Campurkan nasi putih, ikan atau daging (non-halal), garam, lada putih, dan buah pepaya mentah di potong dadu. Gaulkan kesemua bahan dan masukkan kedalam bekas yang bersih, tunggu 12-15hari untuk dihidangkan. Hinava  Hinava juga merupakan salah satu hidan

Amalkan Minum Air Kosong Setiap Hari Mengikut 4 Waktu

Ramai yang fikir minum air kosong yang melebihi kuantiti baik untuk kesihatan. Sebenarnya minum air kosong adalah penting untuk tubuh badan kita tapi sekiranya minum air kosong secara berlebihan boleh membahayakan kesihatan. Macam yang Fanny cakap di atas tadi pengambilan air berlebihan boleh membahayakan kesihatan. Tetapi bagai mana pula bagi mereka yang tidak suka minum air kosong? Sebenarnya fanny adalah salah seorang yang tergolong bagi mereka yang tidak suka minum air kosong mengikut kuantiti berat badan. Disebabkan air kosong tidak sedap lah punca fanny tidak suda minum air kosong. Hahaha ! Kalau bukan air manis tidak lah fanny minum air. Tapi sejak fanny perasaan kulit fanny makin kering dan kusam. Fanny pandai minum air mengikut waktu setiap hari. Sekiranya kamu tidak suka minum air kosong, Fanny ada tip mudah yang boleh kita amalkan bersama-sama setiap hari mengikut waktu. 1. Bangun Tidur Minumlah air kosong 2 gelas untuk mengaktifkan organ dalaman kita.