Skip to main content

Petua Milkbooster Dengan ESP Dan Alfalfa Yang Berkesan

Mesti ramai disini kalangan ibu-ibu yang mengeluh tetang air susu yang tidak cukup untuk si manja. Ibu mana yang sanggup tengo anak tidak cukup air susu kan ?


Ibu-ibu diluar sana jangan risau, hari ini Fanny akan kongsikan Petua milkbooster yang berkesan berdasarkan pengelaman customer fanny sendiri.

Apa petua yang boleh banyakkan air susu ibu ? betulkah ada suppliment yang boleh jadi milkbooster?


Set milkbooster shaklee iaitu ESP dan Alfalfa sangat terkenal dan berkesan disetiap yang sudah mencuba termasuk customer Fanny sendiri.

Kedua-dua produk ini memperbanyakkan air susu, dan air susu si ibu akan menjadi lebih pekat dari sebelumnya.

Sekiranya air susu menjdai lebih pekat of course si manja akan merasa cepat kenyang, tidur yang nyanyak serta kulit si manja kelihatan lebih putih gebu ( package lah katanya )

Mari kita lihat bersama antara Kebaikan ESP dan Alfalfa dengan petua milkbooster susu si ibu

ESP ( Energizing Soy Protien )

* Merupakan Milkbooster yang terbaik.
* Membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat
* Memekatkan susu dengan membekalkan nutrien yang terbaik untuk bayi.
* Mengenyangkan dan memberi tenaga kepada ibu.
* Membantu membakar 35% kalori dalam badan ( Sangai sesuai untuk ibu-ibu yang mahu turun berat badan )
* Mencantikan dan memutih gebukan kulit ibu dan bayi.
* Menganjalkan payudara yang sudah kendur ( Bonus !! )
* Membantu Mengurangkan Kesan stetch nark akibat mengandung.

Alfalfa Complex

   * Membnatu  melawaskan jika ibu sembelit
   * Mengeluakan dan membuang toksin dalam badan ibu
   * Membantu bertidak sebagai "Perapat" iaitu jamu morden
   *Terkenal sebagai milkbooster sejak dahulu 
   * Membantu mengurangkan keputihan

Kelebihan dari mengamalkan set ini :

* Ibu sentiasa bertenaga sepanjang hari
* Meningkatkan kuantiti air susu ibu dan meningkat kualiti susu ibu ( air susu menjadi lebih pekat )
*Kulit cerah dan berseri
* Parut jerawat dan jeragat semakin pudar
* Mengurangkan sakit pinggang dan lengguh dibadan
* Membantu ibu bebas dari sakit kepala ( stress )

Ini adalah set paling bajet untuk dapatkan air susu yang lebih meriah dan lebih pekat. Anak kenyang fikiran ibu pun senang. Bila anak sihat ibu pun tumpang sekaki dengan khasiatnya.

Disamping itu, ibu boleh juga buat stock air susu untuk si manja dengan cara Pam air susu dan masukkan kedalam peti sejuk. Ini adalah bekalan untuk si Manja bila ibu berkerja.








Ada yang rasa set bajet Milkbooster ini berbaloi? Sekiramya berminat boleh tekan link saya untuk tempahan.

Tekan Link

Http://Fannylora.wasap.my
Http://Fannylora.wasap.my







Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Elakkan Kencing Kotor Dengan Vitamin Shaklee

Kencing kotor ? Dengar bunyi saja rasa perkara biasa kan ? Disebabkan mungkin ada yang fikir air kencing ini memang kotor. Tetapi tahu kah kamu  apa itu kencing kotor ? Mari kita sama-sama kenali apa itu maksud sebenarnya kencing kotor dan juga cara-cara untuk mengetasinya. First kita kena kenali tentang kencing kotor. Saluran kencing merupakan sistem penapisan badan kita untuk membuang segala sisa cecair yang ada didalam basan kita. Dimana air kencing bergerak dari buah pinggang memalui tiub kecil yang dikenali sebagai  ureter ke pundi kencing , iaitu tempat air kencing disimpan. Air kencing kita ini akan keluar dari badan kita melalui saluran uretra itu. Jangkitan saluran kencing  ( UTI- Unirary Tract Infection ) iaitu jangkitan kuman yang melibatkan pundi kencing. 80% daripada kes-kes ini adalah disebabakan oleh Kuman Bakteria Escherichia Coli (E.Coli) Punca-Punca Kencing Kotor Tabiat mengelap dari belakang ke depan selepas membuang air besar Hubungan seks yang m

Kenali Makanan Suku Kaum Tradisi KadazanDusun Sabah

Dalam entri kali ini Fanny akan senaraikan beberapa jenis-jenis makanan tradisi suku kaum KadazanDusun orang sabah. Biar pun Fanny ini mix blood ( Dusun + Tagalog ) tapi sebagai kaum dusun wajar amabil tahu tradisi makanan suku kaum KadazanDusun. Seperti yang Fanny sudah sedia maklum tentang makanan tradisi suku kaum KadazanDusun ialah : Bosou Sada (Jeruk Ikan ) Hinava ( Ikan Segar ) Tuhau  Bambangan Bosou  Bosou ini dikenali sebagai Tonsom yang wajib dihidangkan masa perayaan seperti Pesta Keamataan yang akan berlangsung setiap tahun pada Bulan May. Bosou ini kebiasaan akan dihasilkan Ikan sungai atau daripada dagin mentah ( non-halal ) Bosou disediakan daripada daging atau ikan Mentah. Campurkan nasi putih, ikan atau daging (non-halal), garam, lada putih, dan buah pepaya mentah di potong dadu. Gaulkan kesemua bahan dan masukkan kedalam bekas yang bersih, tunggu 12-15hari untuk dihidangkan. Hinava  Hinava juga merupakan salah satu hidan

Amalkan Minum Air Kosong Setiap Hari Mengikut 4 Waktu

Ramai yang fikir minum air kosong yang melebihi kuantiti baik untuk kesihatan. Sebenarnya minum air kosong adalah penting untuk tubuh badan kita tapi sekiranya minum air kosong secara berlebihan boleh membahayakan kesihatan. Macam yang Fanny cakap di atas tadi pengambilan air berlebihan boleh membahayakan kesihatan. Tetapi bagai mana pula bagi mereka yang tidak suka minum air kosong? Sebenarnya fanny adalah salah seorang yang tergolong bagi mereka yang tidak suka minum air kosong mengikut kuantiti berat badan. Disebabkan air kosong tidak sedap lah punca fanny tidak suda minum air kosong. Hahaha ! Kalau bukan air manis tidak lah fanny minum air. Tapi sejak fanny perasaan kulit fanny makin kering dan kusam. Fanny pandai minum air mengikut waktu setiap hari. Sekiranya kamu tidak suka minum air kosong, Fanny ada tip mudah yang boleh kita amalkan bersama-sama setiap hari mengikut waktu. 1. Bangun Tidur Minumlah air kosong 2 gelas untuk mengaktifkan organ dalaman kita.