Skip to main content

Youth new skin care shaklee bakal dilancarkan Mac 2018 !

Skin Care Youth Shaklee

Mesti ramai yang menantikan new skin care youth dikeluarkan ini kan ? Fanny sendiri pun makin tidak sabar tunggu Youth skin ini dikeluarkan secara rasmi.

Yeahh ! finally shaklee sudah pun keluarkan new skin care untuk gantikan skin care Nutriwhite & Enfuslle. Nutriwhite dan Enfuslle pun sudah terbukti berkesan dan selamat digunakan, apa lagi dengan Shaklee Youth yang akan di lancarkan pada Mac 2018.

Sabar yaaaa kamu, 3 hari saja lagi kita boleh sudah shopping dengan New skin care organik iaitu Youth Shaklee. Youth inin adalah produk penjagaan kulit dari shaklee untuk memastikan orang lain melihat diri kita nampak lebih cantik dan jauh lebih muda dari umur sebenar.

Cara-caranya ialah ?

Shaklee youth ini akan menubuhkan semua sel-sel kulit baru, supaya kulit muka kita sentiasa kelihatan jauh lebih mudah dari umur sebenar. Shaklee Youth ini juga boleh menjanjikan kulit kita nampak seperti kulit orang korea gittew.hihi

Hari itu, ada yang bertanya dengan fanny harga full set Youth shaklee ini. Serius fanny terus terang, harga Youth skin care ini ada sedikit mahal tetapi harga sangat berbaloi dengan kualiti produk. Mana sesuai juga kan produk Kaw-kaw hebat dengan testimoni yang semua power-power dan tengah hot dipasaran tapi tidak setarap pun dengan harga. logik kan macam ini ?

Serius siapa yang guna youth ofcous, jaminan kulit akan kelihatan lebih berbeza dari sebelum dan selepas menggunakan shakle youth skin care.Lagi pun Shaklee Youth ini tidak sama dengan produk penjagaan kulit biasa.

Bukan dengan mudah shaklee mengeluarkan skin care youth ini, shaklee mengambil masa selama 8 tahun proses untuk memastikan produk skin youth selamat dan berkesan digunakan. 

Jom sama-sama kita lihat apa yang ada dalam kandungan Shaklee Youth ini.

1. Luminous Gel Oil Cleanser 

Pembersih pH seimbang tanpa sabun 3 dalam 1, pembersih ini membasuh lembut, membersihkan & mempersiapkan kulit kita untuk produk youth yang lain.

2. Perfecting Skin Toner
  • Bersihkan kulit anda serta sel-sel yang  rosak dan bahan pencemar alam sekitar
  • Membantu kulit lebih cerah dan nampak lebih bersinar.
  • Membantu untuk membuang, hidrat dan menyuburkan untuk kulit lebih berseri.
3.  Activating Serum 
  • Serum pengaktifan keanjalan yang mempunyai 10x menyokong pengeluaran kolagen.
  • Memprbaharui pada tahap sel, dan menjadikan kelit lebih mudah berseri dan menampakkan keremajaan.

4. Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30
  • Melindungi daripada pencemaran Antioksidan dan melindungi daripada radikal bebas.
     
  • Memberikan pelindungan SPA-30 UVA/UVB Spektrum luas tanpa kimia.
  • Melembabkan kulit anda dan meningkatkan penampilan keseluruhan tona kulit.
5. Advanced Renewal Night Cream 
  • Membantu menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa anda tidur.
  • Membantu pengeluaran kolagen dan elastin.
  • Menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin dan lebih bercahaya.
  • Terdapat dalam perfomula Rich & light.
6. Radiance C + E Capsules
  • Vitamin C 20% tulen memulihkan sinaran kulit sihat dengan mengurangkan bintik-bintik pada kulit disebabkan penuaan.
  • Ini juga akan melicinkan tekstur kulit dan mencerahkan tona kulit.
Cara untuk mengunakan Shaklee Youth untuk sepuluh tahun lebih mudah dari umur!

Regimen penjagaan kulit anti penuaan Youth shaklee di cipta untuk dipakai dalam 4 ;angkah mudah.

1. Membersihkan 

2. Mencerahkan 

3. Pembaharuan 

4. Melembapkan  ( Menghidrat & Melindungi )

Regimen Anti Penuaan yang maju dan canggih direka untuk berfungsi bersama-sama untuk memberikan hasil yang luar biasa dengan manfaat yang bertambah dari masa kesemasa.

Setiap produk dalam rangkaian Skin Care Youth dibangunkan dengan vitamin anti penuaan dan polifenol untuk memberikan manfaat rawatan kulit yang lebih baik dengan hanya 4 langkah mudah.

Jom kita lihat bagaimana pula dengan testimoni penguna Shaklee Youth ini :-




Berminat dengan Shaklee Youth ?

Tekan saja link Whatsapp Fanny

Http://Fannylora.wasap.my
Http://Fannylora.wasap.my
Http://Fannylora.wasap.my

SID ID : 1259402

Facebook : Fanny Lora

Instagram : fanny_vitamin

Email : fannylora94@gmail.com

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Elakkan Kencing Kotor Dengan Vitamin Shaklee

Kencing kotor ? Dengar bunyi saja rasa perkara biasa kan ? Disebabkan mungkin ada yang fikir air kencing ini memang kotor. Tetapi tahu kah kamu  apa itu kencing kotor ? Mari kita sama-sama kenali apa itu maksud sebenarnya kencing kotor dan juga cara-cara untuk mengetasinya. First kita kena kenali tentang kencing kotor. Saluran kencing merupakan sistem penapisan badan kita untuk membuang segala sisa cecair yang ada didalam basan kita. Dimana air kencing bergerak dari buah pinggang memalui tiub kecil yang dikenali sebagai  ureter ke pundi kencing , iaitu tempat air kencing disimpan. Air kencing kita ini akan keluar dari badan kita melalui saluran uretra itu. Jangkitan saluran kencing  ( UTI- Unirary Tract Infection ) iaitu jangkitan kuman yang melibatkan pundi kencing. 80% daripada kes-kes ini adalah disebabakan oleh Kuman Bakteria Escherichia Coli (E.Coli) Punca-Punca Kencing Kotor Tabiat mengelap dari belakang ke depan selepas membuang air besar Hubungan seks yang m

Kenali Makanan Suku Kaum Tradisi KadazanDusun Sabah

Dalam entri kali ini Fanny akan senaraikan beberapa jenis-jenis makanan tradisi suku kaum KadazanDusun orang sabah. Biar pun Fanny ini mix blood ( Dusun + Tagalog ) tapi sebagai kaum dusun wajar amabil tahu tradisi makanan suku kaum KadazanDusun. Seperti yang Fanny sudah sedia maklum tentang makanan tradisi suku kaum KadazanDusun ialah : Bosou Sada (Jeruk Ikan ) Hinava ( Ikan Segar ) Tuhau  Bambangan Bosou  Bosou ini dikenali sebagai Tonsom yang wajib dihidangkan masa perayaan seperti Pesta Keamataan yang akan berlangsung setiap tahun pada Bulan May. Bosou ini kebiasaan akan dihasilkan Ikan sungai atau daripada dagin mentah ( non-halal ) Bosou disediakan daripada daging atau ikan Mentah. Campurkan nasi putih, ikan atau daging (non-halal), garam, lada putih, dan buah pepaya mentah di potong dadu. Gaulkan kesemua bahan dan masukkan kedalam bekas yang bersih, tunggu 12-15hari untuk dihidangkan. Hinava  Hinava juga merupakan salah satu hidan

Amalkan Minum Air Kosong Setiap Hari Mengikut 4 Waktu

Ramai yang fikir minum air kosong yang melebihi kuantiti baik untuk kesihatan. Sebenarnya minum air kosong adalah penting untuk tubuh badan kita tapi sekiranya minum air kosong secara berlebihan boleh membahayakan kesihatan. Macam yang Fanny cakap di atas tadi pengambilan air berlebihan boleh membahayakan kesihatan. Tetapi bagai mana pula bagi mereka yang tidak suka minum air kosong? Sebenarnya fanny adalah salah seorang yang tergolong bagi mereka yang tidak suka minum air kosong mengikut kuantiti berat badan. Disebabkan air kosong tidak sedap lah punca fanny tidak suda minum air kosong. Hahaha ! Kalau bukan air manis tidak lah fanny minum air. Tapi sejak fanny perasaan kulit fanny makin kering dan kusam. Fanny pandai minum air mengikut waktu setiap hari. Sekiranya kamu tidak suka minum air kosong, Fanny ada tip mudah yang boleh kita amalkan bersama-sama setiap hari mengikut waktu. 1. Bangun Tidur Minumlah air kosong 2 gelas untuk mengaktifkan organ dalaman kita.